ویژگی‌های بهترین جنس پتو و بالش هتل

پتو و بالش هتل یکی از مهم‌ترین محصولات هتلی هستند که برای احساس راحتی مهمان‌ها بایستی مرغوب و با کیفیت باشد. اگر بالشتی که شما در اتاق هتل‌های خودتان قرار می‌دهید نامناسب باشد؛ پس برای مهمان شما علایمی مانند سردرد، گردن در، آسیب شانه و بازو به وجود می‌آید که تمامی این موارد باعث احساس ناراحتی می‌شود و کیفیت هتل شما را کاهش می‌دهد؛ بنابراین شما باید بتوانید برای هتل خودتان بهترین نوع از بالش و روتختی را انتخاب کنید.

نکته‌ی بسیار مهمی که شما را باید در ذهن خودتان داشته باشید این است که باید بالش‌ها را مدت زمان مشخصی تعویض کنید. زمانی که صحبت از تعویض بالش می‌شود شما نباید به این موضوع فکر کنید که باید تمامی بخش‌های بالش از بین رفته است و پره‌های آن بیرون زده باشد تا شما آن را عوض کنید.

در واقع شما باید هر دو سال یکبار بالش هتل را عوض کنید و یک بالش مناسبی را برای هتل انتخاب کنید. این یک توصیه‌ای است که از طرف وزارت بهداشت صادر شده است و تمامی هتلداران باید به آن دقت کنند.

اگر شما قصد دارید که برای هتل خودتان یک بالشی را خریداری کنید باید به دنبال این باشید که ویژگی‌های زیر را داشته باشد.

ویژگی‌های بهترین جنس پتو و بالش هتل

ویژگی‌های بهترین جنس پتو و بالش هتل عبارتند از:

  1. انعطاف‌پذیر بودن بالش
  2. شست و شوی مناسب
  3. رنگ روشن

در ادامه قصد داریم هر کدام از این موارد را برای شما توضیح دهیم.

جنس پتو و بالش

1. انعطاف‌پذیر بودن بالش

بالشی که شما در اتاق هتل قرار می‌دهید نباید به بسیار سفت باشد و نباید خیلی نرم باشد. علاوه بر آن بالش مدنظر شما باید ارتفاع مناسبی داشته باشد؛ پس به همین دلیل بهتر است داخل بالش‌ها فوم قرار داشته باشد و درون آن‌ها پنبه نداشته باشد؛ زیرا به بالش‌هایی که در میان آن‌ها پنبه وجود دارد بعد از مدتی ویژگی ناپذیری خودشان را از دست می‌دهند و ارتفاع آن‌ها کم می‌شود و حالت خوابیده برای این بالش به وجود می‌آید؛ پس بنابراین برای هتل‌ها مناسب نیستند.

بهتر است از بالش‌های استفاده کنید که حالت فوم دارند؛ زیرا این نوع از بالش‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری نیز دارند.

2. شست و شوی مناسب

یک ویژگی بسیار مهمی که در بالش‌ها وجود دارد و برای هتل‌ها قابل اهمیت است و باید حتما به آن دقت کنند این است که بالشی را خریداری کنند که قابلیت شستشوی راحتی داشته باشد. این موضوع یکی از موضوعات با اهمیتی است که شما زمانی به سراغ خرید بالش برای هتل می‌روید باید آن را مد نظر داشته باشید.

3. رنگ روشن

یکی از موضوعات بسیار مهم که برای بالش‌های هتل اهمیت دارد این است که رنگ آن‌ها به رنگ سفید باشد. زمانی که شما رنگ سفید را برای روبالشتی‌ها و ملحفه‌ها انتخاب می‌کنید می‌توانید

ویژگی‌های بسیار خوبی را به دست بیاورید. این ویژگی‌ها عبارتند از: نشان دادن کثیفی، شستشوی بسیار راحت و موارد دیگر. بهتر است از رو بالش‌هایی انتخاب کنید که جنس نخی داشته باشد؛ زیرا در این صورت می‌توانند احساس بسیار خوبی را برای شما به وجود بیاورد. اگر می‌خواهید بدانید که چه جنسی برای روبالشتی‌ها بهتر هستند باید بدانید که بهترین نوع جنس نخی می‌باشد.

یکی از موضوعات مهمی که شما باید به آن دقت کنید این است که برای هتل اصلا نباید از پتوهای سنگین استفاده شود؛ زیرا این سنگینی باعث احساس بد در بین مهمانان می‌شود.

معمولاً در هتل‌ها در کنار مرحله‌هایی که روی تخت وجود دارد از پتو‌های سبک مانند پتوی مسافرتی یا پتوهای پشم شیشه استفاده می‌کنند. اگر شما قصد دارید که برای هتل خودتان پتویی ر را انتخاب کنید این دو نوع پتویی که به شما گفتیم از بهترین پتو‌های مناسبی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بالش سفید هتلی

مهم‌ترین نکات برای خرید پتو و بالش هتل

نکاتی که شما برای خرید پتو باید به آن دقت کنید عبارتند از:

  1. جنس پتو
  2. شست و شوی راحت
  3. رنگ روشن
  4. سایز مناسب

در ادامه قصد داریم هر کدام از این موارد را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم.

1. جنس پتو

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم یکی از بهترین لوازمی که شما می‌توانید برای هتل از مراکز معتبری همچون میزبان بازار خریداری کنید پتوی هتلی می‌باشد.

پتوهای هتلی که شما خریداری می‌کنید باید از جنس پنبه یا پشم شیشه باشد؛ زیرا این پتوها گرمای مطبوعی تولید می‌کنند و معمولاً برای استفاده در هتل‌ها بسیار مناسب هستند. این نوع از پتوها علاوه بر آن که بسیار راحت جابجا می‌شوند و فضایی هتل را خیلی شلوغ نمی‌کند. نکته‌ای که وجود دارد بین این دو نوع پتوی یعنی پتوهای پنبه و پشم شیشه، پتو‌هایی که جنس پشم شیشه دارند معمولاً بهتر هستند.
این نوع از پتو‌ها رویه نخی دارند؛ پس بنابراین نسبت به پتوهای مسافرتی طول عمر بالاتری نیز دارند.

جنس پتو هتل

2. شستشوی راحت

یکی از نکات بسیار مهمی که شما در هنگام خرید پتو باید به آن دقت کنید این است که از پتویی استفاده کنید که به راحتی شستشو شوند؛ زیرا پتوهایی در هتل مورد استفاده قرار می‌گیرند باید دائم شستشو شوند.

3. رنگ روشن

بالش‌هایی که در هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، پتوهایی که در هتل وجود دارد نیز باید رنگ سفید داشته باشد تا کثیفی‌ها به راحتی قابل دیدن باشد و مشکلات آن‌ها سریعا برطرف شود. نکته‌ای که وجود دارد رنگ سفید علاوه بر اینکه کثیفی‌ها را نشان می‌دهد باعث زیباتر شدن فضای اتاق می‌شود و جذابیت بسیار عالی را به فضا می‌دهد.

4. سایز مناسب

بهترین نوع سایزی که معمولاً پتو‌های دو نفره دارد و در هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد به اندازه 220 در 240 می‌باشد. برای پتوهای یک نفره سایز به اندازه 160 در 220 مناسب است.

باید بدانید اگر شما تجربه کافی برای خرید بالش و پتو برای هتل را ندارید؛ بهتر است در این زمینه با افراد مشورت کنید و از تجربه آن‌ها استفاده کنید تا بتوانید که بهترین انتخاب را برای خودتان داشته باشید. زمانی که شما این کار را انجام می‌دهید می‌توانید بهترین نوع از محصولات را برای هتل خودتان خریداری کنید و کیفیت هتل را افزایش بدهید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *