ویژگی صابون هتلی

ویژگی صابون هتلی باید در اندازه استاندارد برای آن باشد. در بسیاری از هتل و مهمانپذیر‌ها، از صابون به عنوان یک ماده شوینده و بهداشتی استفاده می‌شود که در پک محصولات هتلی هم قرار داده می‌شود.

برای یک هتل، به کار بردن مواد بهداشتی با کیفیت بالا، یکی از گزینه‌های جذب مهمان است. به همین دلیل، توجه نکات ریزی به این شکل، برای افزایش سود آوری یک هتل کارساز است.

بالا بودن سطح کیفی برای یک هتل، از به کار بردن مواد بهداشتی مناسب و استاندارد مشخص می‌شود. وسایل بهداشتی از جمله صابون و سایر شوینده‌ها، برای مهمانان در یک هتل، بسیار مهم ارزشمند است.

به کار بردن صابون‌های بزرگ برای هتل مناسب نیست. صابون مناسب و استاندارد برای هتل، باید کوچک و شخصی باشد.

کوچک بودن صابون، به شخصی بودن آن نیز کمک بسیار زیادی می‌کند. به همین دلیل، به کار بردن صابون‌های بزرگ، امکان استفاده مجدد از آن را برای مهمانان دیگر را دشوار می‌کند. بنابراین شکل و جلوه خوبی برای مهمانان جهت استفاده از صابون‌های بزرگ در هتل نیست.

ویژگی صابون هتلی برای رفع نیاز مهمان

در ابتدا، برای بهره‌مندی از صابون هتلی، ابتدا باید ویژگی آن را در نظر داشت. یکی از ویژگی‌های کاربردی برای صابون هتلی، برطرف کردن نیاز افراد است.

به کار بردن نوع صابون برای هتل، بسیار مهم است. هر مارک از صابون، در خود دارای ساختار متفاوتی است. از این نظر، برای بهره‌مندی از بهترین نوع صابون برای هتل، ابتدا باید مواد به کار رفته در صابون را مدنظر قرار داد.

به همین دلیل، یکی از ارکان مهم برای استفاده از صابون هتلی، عدم مواد قلیایی بسیار بالا در آن است. البته میزان قلیایی بودن صابون، در هر نوع ساختار و مارکی متفاوت است.
به همین دلیل، به کار بردن صابون‌هایی که لطافت و نرمی فوق العاده‌ای را برای پوست به ارمغان بیاورد نکته بسیار مهم و کلیدی است. صابون استاندارد، مناسب برای پوست و شفاف شدن آن است.

پوست‌های صاف و شفاف، یکی از ایده آل‌ترین نوع صابون در خود می‌باشند. برخی از صابون‌ها بر روی پوست ، منجر به اثرات نامطلوب می‌شوند. نازک شدن پوست و یا حتی پوسته پوسته و خشک شدن پوست، از جمله مشکلات به کار بردن صابون نامناسب و غیر استاندارد برای پوست است.

تعدادی صابون ریخته شده روی حوله آبی

ویژگی صابون هتلی برای هتلداران

برای بهره‌مندی از صابون مناسب در یک هتل، ابتدا باید ویژگی‌هایی را برای صابون در نظر داشت.

از جمله ویژگی‌های کاربردی برای صابون هتلی شامل موارد زیر است:

  • ساختار ظاهری برای صابون
  • عطر صابون
  • لمس کردن صابون

در ادامه هر یک از این موارد را بررسی خواهیم کرد.

1. ویژگی صابون در ظاهر آن است

یکی از نکات مهم برای ویژگی صابون ساختار آن است. در مرحله اول و ابتدایی، برای بهره‌مندی از صابون، رنگ و ساختار ظاهری آن به شدت مورد توجه است.

برای بسیاری از هتلداران، به کار بردن صابون با رنگ سفید بهترین انتخاب است. البته باید نسبت به کیفیت صابون، جدای رنگ آن نیز دقت کرد. برخی از صابون‌ها با ساختار رنگ سفید، به مرور زمان زرد می‌شوند.

صابون‌هایی که با استفاده از آن‌ها و به مرور زمان اندکی، رنگ خود را سفید متمایل به زرد می‌کنند کیفیت بسیار کمی دارند. یک صابون با کیفیت، در هر بازه زمانی، باید قابلیت استفاده داشته باشد و رنگ خود را از دست ندهد.

حجم و وزن صابون، یکی از ویژگی‌های کاربردی برای انتخاب صابون مناسب برای هتل است. اگر یک صابون، وزن و اندازه متناسبی نداشته باشد فاقد کیفیت استاندارد است. وزن و اندازه صابون باید با یکدیگر همخوانی داشته باشد.

تعدادی صابون در ظرف و حوله در کنار آن

2. ویژگی صابون هتلی عطر بی نظیر آن است

یکی از خاصیت‌های دیگر برای صابون هتلی، علاوه بر کیفیت در ساختار آن، عطر فوق العاده برای آن است. داشتن عطر و بوی ایده آل برای صابون، منجر به ایجاد حس خوب و خوشایند به استفاده کنندگان از آن است.

البته برای صابون، مواد افزودنی بسیار زیادی وجود دارد. این مواد افزودنی، برای دادن بوی خوب و مطلوب به آن کارساز است.
یکی از مواد افزودنی در صابون برای دادن بوی مطلوب به آن، ماده‌ای به نام پرمیوم است.

پرمیوم، یک روغن اسانسی است. البته روغن‌های اسانسی دیگری نیز در صابون هتلی به کار می‌رود که شامل:

  • پاتولی
  • مریم گلی
  • رزماری
  • اسطوخودوس

اسانس‌های فوق، برای صابون هتلی، منجر به ایجاد عطر و بوی بی نظیر در صابون می‌شود. البته به کار بردن اسانس‌های طبیعی‌‍تر، عطر مناسب و بی نظیر‌تری را برای صابون به وجود می‌آورد.

استفاده از روغن‌های معطر شیمیایی در صابون، امکان ایجاد بوی تند و نامطبوعی را برای صابون داشته باشد. بنابراین به کار بردن صابون‌هایی با اسانس‌های طبیعی، منجر به بوی نامطبوع و یا تند در آن‌ها نمی‌شود.
البته در بیشتر صابون‌های بی کیفیت، به کار بردن روغن و اسانس‌های معطر شیمیایی استفاده می‌شود.

3. ویژگی صابون هتلی لمس کردن آن است

یکی از نکات دیگر برای صابون هتلی، لمس کردن آن است. لمس کردن صابون هتلی، باید برای دست هر فرد، احساس نرمی وصف ناپذیری را به وجود بیاورد.
نرم و صاف بودن صابون، یکی از ارکان مهم برای یک صابون با کیفیت است.

یک صابون استاندارد برای یک هتل، در هنگام شستشو دست‌ها نباید دارای میزان کف کنندگی بسیار زیادی باشد. کف بالا و حباب‌های بیش از اندازه برای صابون، کیفیت آن را کمتر می‌کند.

صابون با کیفیت بالا، در ساختار خود هیچگونه کف کنندگی بیش از اندازه‌ای را به خود اختصاص نمی‌دهد. یکی از مواد به کار رفته در صابون‌های با کیفیت هتلی، استفاده از ماده تی اف ام است.
این ماده در داخل صابون، منجر به افزایش میزان رطوبت در دست می‌شود.

با بالا بردن میزان رطوبت در صابون، شستن دست با صابون، مشکلاتی نظیر خشکی برای پوست را به وجود نمی‌آورد. به این شکل، رطوبت فوق العاده‌ای برای صابون و پوست دست و صورت به وجود می‌آید.

برای بسیاری از مهمانان در هتل، بهره‌مندی از صابون با کیفیت برای نرم کنندگی پوست و از بین بردن خشکی دستانشان، یک امر مطلوب است.
با استفاده از صابون هتلی با کیفیت، نرمی و لطافت بسیار بیشتری برای پوست دست به ارمغان می‌آید. از این نظر، پوست دست مهمانان، دچار خشکی نمی‌شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *