ویژگی دستمال کاغذی برای هتل

دستمال کاغذی مناسب برای هتل جایگزین خوبی به جای آب است. البته باید گفت که نظافت شخصی، تنها برای یک مکان و زمان خاص نیست.
یکی از عامل‌های اصلی برای تمیز کاری‌های شخصی، استفاده از آب است.

آب به عنوان یک محلول قابل قبول برای نظافت انسان است. اما در برخی از موارد، استفاده از آب محدود می‌شود. در چنین، شرایطی برای از بین بردن آلودگی‌ها، به کار بردن دستمال کاغذی به جای آب گزینه خوبی است.

اما به کار بردن نوع دستمال کاغذی و محل استفاده از آن نیز دارای اهمیت بسیار بالایی است. ابتدا برای بهره‌مندی از دستمال کاغذی مناسب برای هتل، باید آگاهی لازم را در رابطه با آن به دست آورد. به این شکل، ابتدا ساختار دستمال کاغذی را برای هتل ارزیابی می‌کنیم. در ساختار دستمال کاغذی از الیاف سلولزی استفاده شده است. الیاف سلولزی دارای ساختار رنگی بسیار سفید است. برای تولید دستمال کاغذی آن را کرپ می‌کنند.

یکی از فعالیت‌های انجام شده بر روی دستمال کاغذی کرپ کردن آن است. کرپ کردن دستمال کاغذی، برای بالا بردن سرعت جذب آب و همین طور افزایش سطح تماس دست با آن است.

در زمان استفاده از دستمال کاغذی، باید به میزان حل شدگی آن در ارتباط با آب توجه نمود. دستمال کاغذی مناسب برای هتل که یکی از محصولات بهداشتی هتل است باید در ساختار خود به ندرت در تماس با آب به شکل پودر شده در بیاید.

این نوع از دستمال کاغذی‌ها، در ساختار خود دارای مواد شیمیایی بسیار زیادی است. این مواد شیمیایی، در تماس با آب، منجر به پودر شدن دستمال کاغذی می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی دستمال کاغذی برای هتل این است که باید فاقد هر گونه پرز در ساختار خود باشد. نداشتن پرز در داخل دستمال کاغذی، فرایند پاک شدن دست را به سادگی انجام می‌دهد.سه جعبه دستمال کاغذی طلایی

مخازن دستمال کاغذی مناسب برای هتل

در یک هتل، برای بهره‌مندی از دستمال کاغذی برای آن‌ها از مخازن متعددی استفاده می‌شود. البته به کار بردن جعبه‌های کارآمد برای دستمال کاغذی، به وفور در بازار وجود دارد. برای بسیاری از اماکن، استفاده از دستمال کاغذی با مخزن، مناسب‌تر و مدرن‌تر است.

مکان‌هایی که در آن‌ها از مخزن دستمال کاغذی استفاده می‌شود شامل:

  • هتل
  • رستوران
  • اماکن عمومی
  • منزل
  • کافی شاپ

مخزن دستمال کاغذی اتوماتیک، دارای کاربرد بسیار فراوانی در خود است. این نوع مخزن، برای بالا بردن میزان پاکیزگی و نظافت بیشتر کارآمدی بالایی را به خود اختصاص داده است.

مخزن اتوماتیک برای دستمال کاغذی هتلی

در بسیاری از هتل‌ها، برای رعایت بهداشت، از مخزن اتوماتیک برای دستمال کاغذی استفاده می‌شود. مخزن دستمال کاغذی به شکل اتوماتیک، دارای چشم مرکزی است. این چشم، می‌تواند دستمال کاغذی‌های موجود در مخزن را، به سمت درستی هدایت کند.

دستمال کاغذی مناسب برای هتل، باید از نظر اقتصادی به صرفه و استاندارد باشد. ساختار دستمال کاغذی اقتصادی، ضخامت بسیار بالایی در خود دارد.
دارا بودن ضخامت بیش از اندازه برای دستمال کاغذی، میزان جذب و کشش بالایی برای آب دارد. دارا بودن بافت نرم و لطیف، یکی از ویژگی‌های دیگر برای دستمال کاغذی اقتصادی و به صرفه است.

یکی از ساختار‌های دیگر برای تولید دستمال کاغذی مناسب برای هتل، استفاده از دستمال کاغذی کیلویی است. دستمال کاغذی کیلویی، یکی از انواع دستمال کاغذی، که به شکل کیلویی به فروش می‌رسد.

بهر بردن از این نوع فروش دستمال کاغذی، برای هتل‌ها و ادارات بسیار مناسب‌تر است. هتل، مکانی که در آن، استفاده از لوازم بهداشتی و همین طور دستمال کاغذی، بسیار ارزشمند است.

استفاده از دستمال کاغذی، بسیار پر مصرف است. به خصوص در هتل‌ها و ادارات به کار بردن دستمال کاغذی، اهمیت زیادی دارد.
انواع دستمال کاغذی مناسب برای هتل، در دسته بندی زیر قرار داده می‌شوند که شامل:

  • ضایعات تولید شده در کارخانه دستمال کاغذی
  • دستمال کاغذی دارای ساختار برش داده شده و بدون جعبه

دستمال کاغذی سورمه ای رنگ

تولید کنندگان دستمال کاغذی، در سراسر کشور، از دستگاه‌های مناسب برای دستمال کاغذی استفاده می‌کنند. البته به کار بردن دستگاه مناسب برای تولید دستمال کاغذی، باید به روز باشد.

اما، بسیاری از تولید کنندگان دستمال کاغذی، تمایل به استفاده از دستگاه‌های قدیمی را دارند. به کار بردن دستگاه‌های قدیمی برای تولید دستمال کاغذی، هزینه کمتری را نسبت به دستگاه‌های مدرن به خود اختصاص می‌دهد.
استفاده از دستگاه قدیمی برای تولید دستمال کاغذی، به میزان قابل قبولی قطعات بسیار کمتری برای ضایعات به وجود می‌آورد.
البته ضایعات به وجود آمده از دستگاه‌های قدیمی تولید کننده دستمال کاغذی، بیشتر در اندازه آن‌ها و یا پاره شدن دستمال کاغذی است.

برای اقتصادی بودن دستمال کاغذی در هتل، می‌توان از دستمال کاغذی برش داده شده نیز استفاده کرد. این نوع دستمال کاغذی، نسبت به ساختار دستمال کاغذی‌های دیگر برای هتل، ارزان قیمت‌تر هستند.

در این نوع دسته بندی، از جعبه‌های شیک و مدرن صرف نظر می‌شود. به همین دلیل، یکی از ارکان گران قیمت بودن دستمال کاغذی به شدت کم می‌شود.
بنابراین بسیاری از هتل‌ها، برای صرفه اقتصادی خود از دستمال کاغذی برش داده شده استفاده می‌کنند. در یک هتل و یا رستوران، به کار بردن دستمال کاغذی با حجم بالا است. به همین دلیل، برای استفاده از دستمال کاغذی مناسب و استاندارد از نظر هزینه، از دستمال کاغذی‌های تولید شده به شکل کیلویی و برش داده شده استفاده کرد.

البته استفاده از دستمال کاغذی به صرفه از نظر اقتصادی برای هتل، باید به میزان قابل توجهی، به درآمد زایی هتل نیز در ارتباط باشد. بنابراین یک هتل، بسیار شیک و مجلل، می‌تواند هزینه بیشتری برای به دست آوردن لوازم بهداشتی خود داشته باشد. به همین دلیل، به کار بردن لوازم بهداشتی و استفاده از دستمال کاغذی شیک، برای برخی از هتل‌های چند ستاره و مشهور اهمیت بیشتری دارد.

با این حال، استفاده از دستمال کاغذی، به عنوان یک وسیله کاربردی و بهداشتی در داخل هتل اهمیت بسیار زیادی دارد. رعایت قرار دادن لوازم بهداشتی مناسب در یک هتل، یکی از الزامات کاری هتلداری استاندارد است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *